BSO het Kasteel

Sinds dit schooljaar hebben wij een heel fijne, warme en leerzame BSO op school! De BSO-medewerker werkt ook tijdens schooluren in onze groepen, waardoor zij alle kinderen kent en de kinderen haar. We zijn trots op onze BSO, komt u ook?
BSO Kasteel Spangen

Sinds november 2022 is BSO Kasteel Spangen geopend in onze basisschool. De BSO wordt verzorgd door KindeRdam Kinderopvang. Als school werken we nauw samen met de BSO. Zo werken we met dezelfde thema’s en weten we elkaar goed te vinden voor overleg.

Even bijkomen, of juist in beweging komen na schooltijd
De BSO is vooral een plek waar kinderen hun talenten leren kennen en ontwikkelen. Lekker buiten spelen en sporten, knutselen of wegdromen in een mooi boek, maar ook chillen met je vrienden en vriendinnen: veel mag, weinig moet. De BSO is ook een plek waar kinderen leren rekening te houden met elkaar. Dat is goed voor nu én voor later.

School en BSO onder één dak
BSO Kasteel Spangen zit in hetzelfde gebouw als de school, wat fijn is voor de kinderen én voor u als ouder. De BSO heeft een eigen lokaal op de begane grond, en maakt ook gebruik van het speellokaal. Pedagogisch medewerkers Mariam en Sijomara bieden iedere dag verschillende activiteiten aan. Daarvoor vragen ze ook om input bij de kinderen op de BSO; zodat er voor ieder kind iets te doen is wat zij leuk vinden. De BSO biedt ruimte voor 22 kinderen per dag.

Via deze link kunt u uw kind inschrijven voor BSO Kasteel Spangen.